2019. augusztus 24., szombat

A muzsika hídja

 2019 augusztus 24. Budapest

The Bridge of Music Festival / A Muzsika Hídja Fesztivál

 

Mimi énekel a magyarországi kínai Csillagfény kórusban, és elhívott a fesztiválra. Nem először hallottam a kórust, mert egyik karácsonyi koncertjükön is voltunk.

A kórustagoknak előbb kellett menni, így én egyedül elballagtam az Újpesti Rendezvénytérre, ami a nem régen átadott Újpesti Vásárcsarnok legfelső emeletén van. Nagyon klassz lett, az ember nem is gondolná.

Újpesti Rendezvénytér 

Egymásután érkeztek a kórusok és a kísérők, sajnos néző nagyon kevés volt, de az egész rendezvény nagyon jól sikerült.

A fesztivál facebook oldala

Akkor lássuk a képeket







A pihenő idő




A többi kórusról nem teszek fel képeket, végül is én a Mimiékkel mentem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése