2018. július 7., szombat

Miért éppen Norvégia? Sandefjord 2.

Sandefjord 2.
július 7.

Ez egy laza nap volt, sétáltunk a városban, a kikötőben.




Jártunk kávézóban




 ez kávé pörkölő
 a kerthelyiség
a fagyizó
A kikötőnél van a bálnavadászok emlékműve,egy szökőkút szimbolizálja, ahogyan harcolnak az elemekkel (a bálna nincs jelen)





A kikötő, éppen bejön egy komp és nyitják fel a hajó orrát






a fjorddal nem tudtam betelni, tanultunk róla, de a nem tudtam elképzelni, hogy milyen. Más, mint a nyílt tenger.
Este még egy kis játék a szomszéd vitorlafülű kutyusával.







2 megjegyzés:

  1. Höhö. Mi szemafor fülűnek hívjuk. Egyébként kínai, kopasz kutya a fejtája(az alomból általában csak 1*2 kettő lesz tényleg kopoasz) és mentett a lelkem.
    A szökőkútnak az az érdekessége, hogy egy nap alatt fordul körbe. Ezt a bátyám lánya fedezte fel jellemző módon, miutám már évek óta itt laktunk a városban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ezt mesélted, csak én elfelejtettem, már sajnálom, hogy nem írtam minden nap, legalább néhány szót.

      Törlés