2016. szeptember 20., kedd

Yongton Travel

Akikkel végig csináltuk a Hunan-i túrát
长沙市开福区潮宗御苑Ç栋2101这是办公室地址
Kaifu kerület, Changsha Chao - Tsung Regency C épület 2101 Ez az iroda címe











A Yongtong Travel autóbusza


Az idegenvezető



A fenghuang-i idegenvezető
az úti társak, akik nagyon szívesen voltak a társaságunkban
















és még sokan mások


Miért érdekes kínai csoporttal utazni Kínában? Az ország sok tájáról érkező emberrel ismerkedünk meg. Olyan helyekre is elvisznek, olyan előadásokat nézhetünk meg, amit nem biztos, hogy megtalálunk.Az idegenvezető olyan dolgokat mond el, amik nincsenek az úti könyvekben. ( rendben, én sem értettem mindent, sőt sok mindent nem értettem elsőre, de nem szégyelltem megkérdezni, vagy megkérni valakit, hogy írja le) Öt éve, csak egy-egy napos kirándulásra mentünk kínai csoporttal, de akkor is jó tapasztalataink voltak.
Kétségkívül az nagyon sokat számított, hogy most nem mi foglaltuk le az utat, hanem a sógor.
A meglepetés az út végén ért. A befizetett összegből visszakaptunk, mert a 65 év felettieknek sok kedvezmény járt a belépőkből és a felvonók díjaiból.  Az idegenvezető, még bocsánatot is kért, hogy mi kevesebbet kapunk vissza, mint a kínaiak, mert Fenghuangban nekünk nem adtak kedvezményt, csak a hazaiaknak. Mondtam neki, hogy semmi baj, hiszen erre mi nem is gondoltunk. Szóval egy nagyon becsületes utazási irodával  utaztunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése