2016. szeptember 17., szombat

Zhangjiajie Wulingyuan tea kereskedés 张家界 Zhāngjiājiè, 武陵源茶叶店 wǔlíngyuán cháyè diàn

Szeptember 17 Zahgnjiajie  Wulingyuan tea kereskedés
张家界 Zhāngjiājiè, 武陵源茶叶店 wǔlíngyuán cháyè diàn


A vacsora  Wulingyuanban egy jó étteremben volt,
utána egy tea kereskedésben, tea ceremóniát prezentáltak nekünk,


 


Nagyon tetszett a bolt, annyiféle fekete teát láttunk, és annyiféle kiszerelésben.
megtalálható itt minden, mi a teázáshoz kell.

Este Country Garden Phoenix Hotelba mentünk.


Én még életemben ekkora giccset nem láttam. Hogy mi a fenét keres a Hófehérke és a hét törpe, az aranyhalakkal  és műanyag hattyúval ellátott medence mellett egy étterem rész közepén.( képek majd a szállodás bejegyzésben lesznek) Ez még a legenyhébb dolog volt. Hatalmas boltozatok, kupola, kipingálva, középen örült nagy lógókkal ellátott csillárok. Az egészből a legízlésesebb a márvány padlózat volt. A szoba tűrhető, a wifi csak QR kóddal elérhető. Az már az én bajom, hogy nem tudom használni, a TV műsor nézhetetlen, hülye vetélkedők, ráadásul rosszul is aludtunk. A reggelivel sem voltam megelégedve, pedig ez volt a legdrágább szálloda.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon élveztem az eddigi élménybeszámolóidat. Várom a folytatást.

    VálaszTörlés