2016. szeptember 17., szombat

Zhangjiajie National Forest Park, 张家界国家森林公园 Zhāngjiājiè guójiā sēnlín gōngyuán



Szeptember 17 Zhangjiajie National Forest Park
张家界国家森林公园 Zhāngjiājiè guójiā sēnlín gōngyuán
 Wulingyuan, 武陵源 Wǔlíngyuán, Bailong lift, 白龙天梯 Bái lóng tiāntī,  Avatar,Yuanjiajie,

Zhangjiajie National Forest Parkról annyira nagy térképem van, hogy se lefotózni se bescannelni nem tudtam.

Némi buszozás után arra a részre mentünk ahol az Avatart forgatták. A fehér sárkány lifttel mentünk fel.


Ez egy üveglift 326 m magas, bent a sziklából indul el, amikor kiér, eláll az ember lélegzete is.
 Maga a terület, meg sem közelíti azokat a részeket, ahol 5 éve voltunk, viszont a filmezés szempontjából biztosan sokkal jobb, mert több a szabad terület a csúcsok között.


 





 Ez a teknős szikla, de van kis tó is, igazi és szobor teknősökkel is.


Tömeg az volt rendesen. A megnézendő helyek között kis buszokkal hoztak vittek.
Volt egy viszonylag meredek rész, ahol hordszékes nyüzüge kis kínaiak vállalkoztak arra, hogy felcipeljék a dagadt, lusta turistát. Ez annyira elképesztett, hogy nem is fotóztam le, bár tudom, hogy a kínaiaknak, ezzel kell megkeresniük, azt a pénzt, amiből télen megélnek. A képet a google-val kerestem



A napot az aranyfolyónál fejeztük be, alaposan elfáradtunk.
 A Wulingyuan  武陵源 park , itt hagytuk el ezt a részt.
A park mellett óriási építkezés zajlik.

1 megjegyzés:

  1. Még nem olvastam a szöveget, amikor megnéztem a képeket és mondtam Zolinak, itt vannak az Avatar sziklái..... nem csodálom, hogy megihlette Cameront. Csodás lehetett élőben látni.

    VálaszTörlés