2016. szeptember 21., szerda

Jinshan 金山 Shaofei fodrászat, 韶菲 Sháo fēi



Szeptember 20 visszatérés JinShanba 金山
Szeptember 21 Jinshan, fodrászat



Korán jött értünk a kocsi, 8-kor indult a repülő, úgy hogy Pudong-ról a reptéri busszal mentünk a vonathoz, a Déli vasúti állomásról már délre, itthon is voltunk. Legalább mindent kimostunk, és korán aludni mentünk.


Másnap nem keltünk korán, összeírtuk, kinek milyen ajándékot viszünk, mit kell még vásárolni.

Az idén nem hoztunk hajszárítót, de hajfestéket hoztam, így ma kerestem egy fodrászüzletet.

Leglogikusabb a TESCO volt, hiszen majd mindig ott vásárolunk. Meglepődtek, hogy beállítottam. Előre kikerestem, hogy mit szeretnék csináltatni. Szegény fiú először bajban volt, de a kezébe nyomtam a telefonom, hogy írja be a jegyzetekbe, amit mondani akar. Kérdezte, kínaiul?, mondtam igen. Szépen beírta, hogy a munka díj 180 yuan lesz. Mondtam, hogy remek, így hozzá is kezdett a művelethez. Ennyire félve, nekem még nem festettek hajat. Szegény, biztosan nem dolgozott még ennyire vékony szálú, selymes, világos hajjal. Lacit is leültették, amíg nekem festette a hajamat. Kaptunk kávét, süteményt és cukorkát.

Meglepetés a tükör volt, még soha nem láttam ilyet- még a neten sem- az oldalából kihúzott egy távirányítót és bekapcsolta a tükörben lévő TV-t, kiválasztotta a videókat, és Hu Ge sorozatot néztünk, kb 1 jó órán keresztül.





 A hajmosó egy külön szám, otthon mindig majd leszakad a fájós nyakam, ahogy hátrahajtott fejjel ülök a fejmosóban. Na, itt nem fájdult meg a nyakam, fekve mosta meg a fiú a hajamat. A fejmosó, össze van építve egy fekvő hellyel, amire felültem, a fiú a vállamat megfogva, segített lefeküdni, még a nyakam is tartotta a hajmosó tál nyaktartója, a lábamat pedig egy külön lábtartóra tettem.
Ezt  Laci nem fotózta le, mert külön helyiségben volt, de a neten kerestem egy képet. Nagyon szuper volt. A végén nagyon jó kis frizurát szárított be nekem. Szépen megköszöntem és szokás vagy sem, adtam 20 yuan borravalót.

Ezután alaposan bevásároltunk, fejlődött a kártya elfogadásuk is, mert most mindig tudok kártyával fizetni.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése