2016. szeptember 10., szombat

Vissza Shanghaiba

Szeptember 9-10 vissza Shanghaiba
上海 Shànghǎi

Ugyan ott reggeliztünk, ahol tegnap, de nem igen volt fogamra való. Erre beküldtek a konyhába, hogy beszéljem meg, mit szeretnék enni. Végül paradicsomos tojást kértem.

Nagyon finomra készítette el a néni.
Sétálgattunk, ez a templom vagy mi nem volt nyitva,

ki volt írva, hogy a G20 miatt (na de azt Hangzouban tartották).
Nagyon tetszettek a fa díszítések a házakon itt a szálloda mellett éppen felújítottak egy házat, jó nagy munka, az biztos.

Vásárolgattunk, ebédeltünk, ( ennyi sokat enni én nem is tudok) majd a szálloda autója elvitt a busz pályaudvarra. A busz meglepően mocskos volt, de az emeleten elöl ültünk, pazar kilátással. Ahogyan itt vezetnek, na, sok helyen levitte volna a körmömről a lakkot, úgy soroltak be a másik sávba, de még csak koccanást sem láttunk.
Az utakról és járművekről lesz egy külön bejegyzés.
Viszonylag hamar hazaértünk, Linék átjöttek és hoztak őszi holdközép ünnepi sütit, némi sör és gyümölcs kíséretében beszélgettünk.

10.-e Pihenős nap, hiába az öt év sokat számít. Nehezebb lenne egyfolytában utazni, mint legutóbb.
Vásárlás, főzőcske, mosás (nem hoztunk sok holmit). Este séta. Holnap megint valami közeli faluba megyünk.

1. Ez olvasni is fárasztó, nemhogy végig csinálni. Nem csoda, hogy pihentetek.