2022. november 28., hétfő

Hímzéseim 2020-2021

 

2020 február 4.

Születésnapi ajándék a barátunknak. A kiskutyát már egyszer kivarrtam, az egyik ingére, ami kiszakadt és a hímzés takarja a lyukat. (ennek a dátumát már nem tudom)


A Rico törölköző sajnos nem szabályos szövésű, ezért segédanyaggal voltam kénytelen hímezni, hogy valamennyire arányosak legyenek a betűk, bár kissé csámpás lett, de vállalható, a beosztásnál látszik, hogy mennyire torz a szövés.

2020 augusztus

Ebben a hónapban sokat varrtam. majdnem minden ajándék lett, a szomszéd kislányoknak meg a családnak.

Elsőnek megint kiskutya készült, kispárna lett belőle, a legnagyobb lány, Sári: kutya mániás

a minta mérete 30x40 öltés

A legkisebb Boróka, és bogaras, kapott egy kis szatyrot, bogarakkal, hogy legyen mibe gyűjtenie.

A keresztszemes magazin ajándék mintái a 74. számból, a minta mérete 30x30 öltés



Magamnak pedig varrtam egy telefontokot, farmer szárából, a keresztszemes magazin 70 számának ajándék mintáját tettem rá. 

A minta mérete 30x30 öltés


Toll is fér a telefon mellé.

2020 október

Varrtam még két telefontartót, egyiket a Miminek a macskásat,  a nyulas pedig a Judité lett.

A keresztszemes magazin ajándék mintái a70 és az 59 számból, a minták mérete 30x30 öltés

2020 november

A középső lány Ida, a jegesmedvékért van oda, így ő kapott egy medvét sarki fénnyel, ami zölden világít is a sötétben, mint az igazi. Ez is magazinos minta a 44. számból. 

A minta mérete 130x130 öltés.


 
2020 december 

Készült egy kutyás párna, ez is már másodszor és mindkettő ajándékba, a régiről nincsen fényképem.
A minta mérete 60x40 öltés 

És a változatosság kedvéért még egy telefontartó még egy kiskutyával, Piroskának

2021 január
A keresztszemes magazin 48 számából varrtam ki, A török és a tehenek Móricz Zsigmond verséhez készített mintát.
A minta mérete 150x150 öltés és párna készült belőle. Természetesen ez is ajándék .

2021 március
Laci lobbizott az Ida érdekében, így egy újabb párnába fogtam. Jegesmedvésbe, egy nagyon rossz minőségű mintát találtam csak, így kénytelen voltam újra elkészíteni.
A minta mérete 110x100 öltés


2021 július
Következtek a macskák, egyet ajándékba egyet pedig magamnak varrtam. Csillag és Zoli rajong a macskáért és a kávéért, így természetes, hogy egyből rájuk gondoltam, mikor megláttam ezt a mintát.
Cat Coffee Designed by Ekaterina Zakondyrina (Екатерина Закондырина)
A minta mérete 90x90 öltés





 


 

2 megjegyzés:

  1. Fantasztikus sok mindent varrtál. Az a északi fény nagy ötlet. A cicák meg imádni valók. Minden nap rád gondolok, amikor ránézek.

    VálaszTörlés
  2. A mi macskánk Füreden őrzi a konyhát

    VálaszTörlés